Hej "Groda"!
Jag blir lite förundrad när jag läser ditt inlägg angående Dusk som jag driver. Jag har inte hört något ifrån dig angående något system som inte fungerar. Nu vet jag inte vem du är då jag inte ser något namn. Vi hade problem med en sändning pumpar som hade små sprickor i pumphuset. Vilket gjorde dom otäta. Alla som fått dessa pumpar har fått ersättningspumpar. Pumpen har kapacitet för 10 dysor, och klarar den inte det så är det något fel på installationen eller pumpen.
Att jag gått under jorden är absolut inte sant. Jag kan ibland ha svårt att svara på telefon då jag är ute och reser. Men man kan tala in meddelande eller skriva mail så återkommer jag, Oftast inom 12 timmar.
Jag råder dig till att ta kontakt med mig på antingen telefon 08-659 25 75 eller på
duskinterior@telia.com så vi får reda ut vad som hänt.
Angående EpiWeb som vi tagit fram:
När vi testade fram materialet utgick vi faktiskt ifrån strukturen och uppbyggnaden av s.k "Doodle Bugs", liknande det material som Groda visar. Tillverkningsprocessen är också liknande. Men där slutar likheterna.
EpiWeb är uppbyggd av PET-plast. Skurblock mfl är gjorda i polyester eller nylon.
Skurblock innehåller slipmedel och är inte UV-stabila. Skurblock är dessutom inte gjorda för att tjocka rötter ska kunna tränga sig igenom som i EpiWeb.
Ta inte detta som någon form av marknadsföring utan som en ren information och svar på frågan.
Med vänlig hälsning
Mikael Karlbom, Dusk Tropic