Kulturerna dog över en natt! Behöver köpa den mindre varianten, men det måste ske innan helgen! Finns det ngn flexibel människa som kan slänga iväg en kultur på posten redan till morgonen (3 September) så den hinner fram. Jag betalar naturligtvis alla utgifter Men det är verkligen bråttom! Om det finns någon som läser det här och har ngn kultur över, snälla hjälp mig! Jag loggar in senare ikväll för att se om det finns ngn räddare i nöden.
Ps. Finns det ngn som har flugor i Norrköping?
Jag vet att den här tråden kanske hamnat fel men det är AKUT!
MVH Simon
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Panik
-
LarsÖ
- SDS-hedersmedlem

- Började med grodor år: 1960
- Har gett tack: 6 gånger
- Har fått tack: 31 gånger
Re: Panik
Beklagligt. SDS har inga medlemmar i Norrping, av medlemslistan att döma.
I Linköping finns det fem st - det är ju nästan på gångavstånd... Jag har inga burkar som ger flugor ännu på ett par dar, så jag tror att någon annan får rycka in här.
I Linköping finns det fem st - det är ju nästan på gångavstånd... Jag har inga burkar som ger flugor ännu på ett par dar, så jag tror att någon annan får rycka in här.
Bort bärs dina fränder
Bort börs du även
Men ett jag vet som aldrig bär sig:
Räkfiske i Röda Havet
Bort börs du även
Men ett jag vet som aldrig bär sig:
Räkfiske i Röda Havet
-
tummen
- Har gett tack: 5 gånger
- Har fått tack: 4 gånger
Jag har flugor (hoppsvävande liten variant samt stora ickeflygande) som kan skickas, men då behöver jag en adress.... 
EDIT: och jag behöver den kring kl.17.00 för att hinna få iväg dem i tid så du får dem innan helgen.....annars får du väl gå ut och fånga ängsplankton tills det löser sig....?
EDIT: och jag behöver den kring kl.17.00 för att hinna få iväg dem i tid så du får dem innan helgen.....annars får du väl gå ut och fånga ängsplankton tills det löser sig....?
Thomas
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.
-
tummen
- Har gett tack: 5 gånger
- Har fått tack: 4 gånger
Jag vet att du fick fodret i tid, men hur går det nu med grodorna/maten till dem?
Thomas