Den 7 November kommer jag att hålla en bildvisning ur foto-synvinkel för fotografer och fotointresserade på Medborgarhuset i Eslöv. Vill ni se riktigt snygga bilder på regnskog - amfibier - insekter så är ni välkommna att deltaga. Alla bilder kommer att vara tagna ute i naturen såklart, inga terrariebilder här.
Det är en Foto-festival som Eslövs Fotoklubb bjudit in mig som föreläsare/bildvisare på och som inbjudan tydligen gått ut till olika fotoklubbar i Sverige.
Mer info finns på:
http://www.eslovsfotoklubb.se/index.php ... a57c48c03b
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Bildvisningar - Föredrag
- Pny
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2006
- Har gett tack: 2 gånger
- Har fått tack: 1 gång
- Kontakt:
Re: Bildvisningar - Föredrag
Det hade varit intressant att se men det är lite för långt bort för mig... Synd att du inte vill visa några terrariebilder... Det hade kanske lockat några nya utövare till hobbyn.
Grundare av webbforumet www.pilgift.se år 2008, styrelsemedlem i SDS & redaktör för pilgiftaren år 2009.
Regnskogsterrarium - Akvarium - Akvarieblogg - Djurparker - Fotogalleri
Regnskogsterrarium - Akvarium - Akvarieblogg - Djurparker - Fotogalleri
-
tummen
- Har gett tack: 5 gånger
- Har fått tack: 4 gånger
Re: Bildvisningar - Föredrag
Det gör han ju redan -i en annan tråd....!Pny skrev:Det hade varit intressant att se men det är lite för långt bort för mig... Synd att du inte vill visa några terrariebilder... Det hade kanske lockat några nya utövare till hobbyn.
Thomas
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.