Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Svenska Dendrobatidsällskapet - Bli medlem!
- Simon
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 1996
- Har fått tack: 1 gång
Re: Svenska Dendrobatidsällskapet - Bli medlem!
Än så länge är vi 43 st medlemmar.
Hulteke skrev:
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
44 st ,jag betalade medlemsagiften den 4/9Simon skrev:Än så länge är vi 43 st medlemmar.
/Thomas
-
admin Frank
- Site Admin

- Kontakt:
Idag fick jag mail från vår kassör med namnen på 6 nya SDS-medlemmar! Av dessa hade endast två, (JMSvenungson & jonas_r), angett att de var medlemmar i vårt forum... Ni båda har nu fått era medlemsavatarer idag.
Välkommen till föreningen!
Välkommen till föreningen!
-
admin Frank
- Site Admin

- Kontakt:
- Simon
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 1996
Hejsan.
Föreningens medlemsantal stiger stadigt. Nu är vi 52 medlemmar!
Jag skulle vilja be dig som går med i föreningen att gärna uppge en e-mailadress och om så finns ett alias här på pilgift.se direkt när du betalar in avgiften (enklast för mig). Alternativt kan du maila uppgifterna till styrelse@pilgift.se
Då får du din medlemsavatar snabbast. Är du medlem men saknar medlemsavataren kan du skicka ett mail till ovanstående adress och uppge ditt alias.
Mvh /Simon - kassör
Föreningens medlemsantal stiger stadigt. Nu är vi 52 medlemmar!
Jag skulle vilja be dig som går med i föreningen att gärna uppge en e-mailadress och om så finns ett alias här på pilgift.se direkt när du betalar in avgiften (enklast för mig). Alternativt kan du maila uppgifterna till styrelse@pilgift.se
Då får du din medlemsavatar snabbast. Är du medlem men saknar medlemsavataren kan du skicka ett mail till ovanstående adress och uppge ditt alias.
Mvh /Simon - kassör
Hulteke skrev:
-
admin Frank
- Site Admin

- Kontakt:
-
admin Frank
- Site Admin

- Kontakt:
-
admin Frank
- Site Admin

- Kontakt:
- Pny
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2006
- Har gett tack: 2 gånger
- Kontakt:
Nu har vi fått ytterligare tre medlemmar som inte uppgett något användarnamn på forumet.
Vi skulle vilja be dig som går med i föreningen att gärna uppge en e-mailadress och om så finns ett alias här på pilgift.se direkt när du betalar in avgiften. Alternativt kan du maila uppgifterna till styrelse at pilgift punkt se. Då får du din medlemsavatar snabbast. Är du medlem men saknar medlemsavataren kan du skicka ett pm till admin eller styrelse och uppge ditt fullständiga namn.
Vi skulle vilja be dig som går med i föreningen att gärna uppge en e-mailadress och om så finns ett alias här på pilgift.se direkt när du betalar in avgiften. Alternativt kan du maila uppgifterna till styrelse at pilgift punkt se. Då får du din medlemsavatar snabbast. Är du medlem men saknar medlemsavataren kan du skicka ett pm till admin eller styrelse och uppge ditt fullständiga namn.
Grundare av webbforumet www.pilgift.se år 2008, styrelsemedlem i SDS & redaktör för pilgiftaren år 2009.
Regnskogsterrarium - Akvarium - Akvarieblogg - Djurparker - Fotogalleri
Regnskogsterrarium - Akvarium - Akvarieblogg - Djurparker - Fotogalleri
-
admin Frank
- Site Admin

- Kontakt: