FrankD skrev: 19 maj 2025, 20:07
Visst är det kul med ett fungerande forum?
Det är jätte kul.
När jag skulle fota den här rackaren, hoppade en annan som troligen suttit i överkanten på dörren rakt ner i pannan på mig och klättrade över ansiktet, näsan, ögat sen upp på glasögonen vilka jag tog av mig och lade I terrariet, stängde så den lungt kunde hoppa iväg.
Jag håller D. tinctorius Azureus, D. leucomelas Guyana Banded, P. vittatus, E. anthonyi Rio Daule/Göteborg, O. pumilio Punta Laurel, R. variabilis Franska Guyana, R. reticulata och R. sirensis Contamana. Utöver grodorna har jag även en ögonfransgecko, jungfrugeckor och några fågelspindlar.
Jag håller D. tinctorius Azureus, D. leucomelas Guyana Banded, P. vittatus, E. anthonyi Rio Daule/Göteborg, O. pumilio Punta Laurel, R. variabilis Franska Guyana, R. reticulata och R. sirensis Contamana. Utöver grodorna har jag även en ögonfransgecko, jungfrugeckor och några fågelspindlar.
Nu missade vi en dag igår. Fy skäms! Jag väntar mig bättring från alla inblandade inför kommande vecka (Skämt åsido, länge sedan tråden eller ens forumet i sig varit såhär aktivt alls ).
Två grodor idag för att kompensera. Förrådet av random grodbilder på datorn börjar dock minska så nästa vecka behöver jag hjälp från några fler.