Vi kommer att vara här: http://www.sthlm-herp.net/expo-stockholm-2014/
Som vanligt har SDS ett föreningsbord med grodinformation, samt ett försäljningsbord där "Du" kan sälja grodor, växter, m.m. grodrelaterat.
Vill Du vara med och sälja vid SDS-bordet? Pm:a mig så fixar jag plats.
Hälsn
El Cashier Lars
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
SDS är på Expo Stockholm lördag 27:e september
-
AndreasI
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 1990
- Har fått tack: 9 gånger
Re: SDS är på Expo Stockholm lördag 27:e september
Tänkte bara tacka för mässan. Trevligt att träffa er igen.
Jag kom över på en kort visit till Stockholm och plockade upp lite grodor och annat till mig själv och andra. Det fanns tydligen en del andra finländare på plats också som verkade inhandla en del, så grodbeståndet här i Finland ökade då igen
.
Jag impulsköpte inga grodor...det känns lite ovanligt...jag får bättra mig till nästa gång. Jag uppodlade lite begär efter några av Bengts imitatorer i alla fall
Oplanerade inköp blev bara några rötter och en xaxim platta.
Jag hade förbokat några pumilio av David, så dom tackar jag för.
0.0.2 vulture point och 1.1 loma partida.
Loma partida. En eventuellt mer anspråkslös variant av pumlilio men riktigt fin i alla fall. Andra bilden med bättte ljus (blixt).

Jag kom över på en kort visit till Stockholm och plockade upp lite grodor och annat till mig själv och andra. Det fanns tydligen en del andra finländare på plats också som verkade inhandla en del, så grodbeståndet här i Finland ökade då igen
Jag impulsköpte inga grodor...det känns lite ovanligt...jag får bättra mig till nästa gång. Jag uppodlade lite begär efter några av Bengts imitatorer i alla fall
Oplanerade inköp blev bara några rötter och en xaxim platta.
Jag hade förbokat några pumilio av David, så dom tackar jag för.
0.0.2 vulture point och 1.1 loma partida.
Loma partida. En eventuellt mer anspråkslös variant av pumlilio men riktigt fin i alla fall. Andra bilden med bättte ljus (blixt).