Landade precis rumpan framför datorn efter en rätt lång helg som för mig tog sin början i fredags 06:45 då jag lämnade bostaden. Efter en dag i Linköping (jobb) åkte jag vidare till Stockholm och Uppsala.

Missade pendeln till Uppsala men landade i den eviga ungdomens stad en stund före 22 och blev då mottagen som en kung av Johan (tack!) och sedan bar det av hem till Roger.

Rogers 920-terrarium med svart alu-ram. Belysning: LED-flood. Otroligt flås utan massor med värme!
Vi hade rejält snack med lördagens talare, Dirk Wagner, till lång in på småtimmarna ...

Här är mr Wagner och mr Drewes i ett snack ..
Det helt sjuka var att när vi vaknade på morgonen hade Jonas grodor som han köpt från Aquawarehouse, och som stog packade som par, lagt ägg, i burken, på pappret. Så, nu vet ni som såg Jonas under dagen varför han gick runt med ett dumflin på läpparna!

Dendrobates truncatus
Dagen innehåll föredrag, gemenskap, grodsnack, föredrag, årsmöte (vi bestämde att vi höjer kvalitén på pilgiftaren men behåller storlek på både tidning och medlemsavgift!) och grodförsäljning.

Mr. Wagner in action!
Vi avslutade helgen med att i morse (söndag) besöka Bengt Olsson

Blackwater/Rio Tigre
... och i vårt sällskap avslutade vi värdigt på Folkets Kebab!

Så, vad tyckte DU om groddagen? Ladda bilder och kommentarer!