Själv köpte jag en bunt med böcker sent i höstas, lilla och stora grodbibeln, mantellaboken mfl, så det får bli min julklapp (om jag inte kommer iväg till byggvaruhuset och köper material till en "vivariemöbel")... Vad är eran grodrelaterade julklapp?
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Årets julklapp?
- Pny
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2006
- Har gett tack: 2 gånger
- Har fått tack: 1 gång
- Kontakt:
Årets julklapp?
Jag tror inte årets julklapp blir någon spikmatta... Jag menar, vad skall grodorna med den till?
Själv köpte jag en bunt med böcker sent i höstas, lilla och stora grodbibeln, mantellaboken mfl, så det får bli min julklapp (om jag inte kommer iväg till byggvaruhuset och köper material till en "vivariemöbel")... Vad är eran grodrelaterade julklapp?
Grundare av webbforumet www.pilgift.se år 2008, styrelsemedlem i SDS & redaktör för pilgiftaren år 2009.
Regnskogsterrarium - Akvarium - Akvarieblogg - Djurparker - Fotogalleri
Regnskogsterrarium - Akvarium - Akvarieblogg - Djurparker - Fotogalleri
-
MickeK
- Styrelse

- Började med grodor år: 2004
- Har gett tack: 2 gånger
- Har fått tack: 6 gånger
- Kontakt:
Re: Årets julklapp?
Jag ska sälja 2 st grodor idag så det finns nån som får grodor i julklapp !!!!!!
- rubensano
- Tidigare SDS-medlem

- Började med grodor år: 2008
Köpte oxå Lötters m.fl Poision Frogs i höstas.
Skall se om jag ev. kan få en större grodburk senare i januari. Fast det har mest med utrymme att göra, inte så mycket tomten kan göra nåt åt.....
Skall se om jag ev. kan få en större grodburk senare i januari. Fast det har mest med utrymme att göra, inte så mycket tomten kan göra nåt åt.....
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Har fått tack: 4 gånger
Jag blev precis varse att jag får Poison Frogs - Lötters, Henkel, Jungfer & Schmidt i julklapp. Den bör anlända i brevlådan under nästa vecka. Jag längtar. 
Grodor och huggormar
-
JMSvenungson
- Tidigare SDS-medlem

Jag får nog ta och köpa mig själv några klätterväxter i julklapp, trots att jag inte firar jul. 
Mina båda varianter av Ficus Pumila stendog i det nya terrariet, jag gissar att det stått och gôttat till sig rejält nu så nya plantor borde klara sig bättre.
Mina båda varianter av Ficus Pumila stendog i det nya terrariet, jag gissar att det stått och gôttat till sig rejält nu så nya plantor borde klara sig bättre.
//JMS
-
mizzive
- Tidigare SDS-medlem

Jag fick ett presentkort hos en glasmästare. . .
Inget LITET kort heller... Det kommer troligtvis att räcka till mitt drömterrarie...
:)
Inget LITET kort heller... Det kommer troligtvis att räcka till mitt drömterrarie...