Sida 1 av 1

Hur blandar ni till Sikacim??

Postat: 18 aug 2012, 19:18
av Svante
Hej, jag håller på med en bakgrund och underar hur ni blandar ihopp sika och vad ni använder för blandning??
Tacksam för alla svar!! :)

//svante

Re: Hur blandar ni till Sikacim??

Postat: 18 aug 2012, 21:17
av RogerL
Du har doseringsråd på påsen. Jag har upplevt att det är lite slöseri med vätskan. Ta den mängd "cement" du tror du behöver. Häll på vätskanoch rör om. Häll i sakta, det blir lösare än du tror. Funkar bra att blanda i färgpulver (utan gift). Lycka till. Roger

Re: Hur blandar ni till Sikacim??

Postat: 18 aug 2012, 23:10
av Svante
Okej, tack då har jag lite mer att gå på.

//Svante