Sida 1 av 1
Pimpande av terrarie
Postat: 08 apr 2012, 20:36
av Skrot-Nisse
Provade att leka med en bläster idag, med en skalpell istället för en morakniv att skära mönster med så lär det gå att få till det riktigt bra
Återkommer när jag pimpat en hel burk
Re: Pimpande av terrarie
Postat: 09 apr 2012, 00:04
av Kassören
Aloha!
Får man skicka en dörr till SDS representations-terrarium för pimpning om resultatet blir bra?
"Den snåle Kassören"
Re: Pimpande av terrarie
Postat: 09 apr 2012, 10:02
av Skrot-Nisse
Jag kan prova att göra en liten schablon på loggan, som skulle kunna blästras i hörnet på en frontruta tex.
Re: Pimpande av terrarie
Postat: 09 apr 2012, 20:10
av Froggyboy
Trevligt, men för den late. Finns det "frostad" folie (klistertape)
Re: Pimpande av terrarie
Postat: 09 apr 2012, 20:59
av Skrot-Nisse
Har tänkt på den varianten också.
Men jag är en hantverksnörd av stora mått
Dessutom går det att göra skuggeffekter med blästern.