Sida 1 av 1

Pimpande av terrarie

Postat: 08 apr 2012, 20:36
av Skrot-Nisse
Provade att leka med en bläster idag, med en skalpell istället för en morakniv att skära mönster med så lär det gå att få till det riktigt bra :)
Återkommer när jag pimpat en hel burk :D
Blästergroda I.jpg

Re: Pimpande av terrarie

Postat: 09 apr 2012, 00:04
av Kassören
Aloha!
Får man skicka en dörr till SDS representations-terrarium för pimpning om resultatet blir bra?
"Den snåle Kassören"

Re: Pimpande av terrarie

Postat: 09 apr 2012, 10:02
av Skrot-Nisse
Jag kan prova att göra en liten schablon på loggan, som skulle kunna blästras i hörnet på en frontruta tex.

Re: Pimpande av terrarie

Postat: 09 apr 2012, 20:10
av Froggyboy
Trevligt, men för den late. Finns det "frostad" folie (klistertape)

Re: Pimpande av terrarie

Postat: 09 apr 2012, 20:59
av Skrot-Nisse
Har tänkt på den varianten också.
Men jag är en hantverksnörd av stora mått :)
Dessutom går det att göra skuggeffekter med blästern.