Vi kommer att sitta ute/inne, det är fritt valPelleB skrev:Som allergiker så säger ju att "en hund är en hund för mycket" men det betyder inte att jag inte gillar hundar, jag älskar ju djur men måste tyvärr avstå från samröre med en hel del typer av djur. Därav styr morgondagens grillning lite på hur vädret blir om vi kommer sitta ute eller inne, utan regn så blir det ute och då kommer jag förmodligen, men vid regn då kommer jag bli kvar här i småland.
>/Pelle

Flott Finn! Sanitetsingenjörerna kan göra underverk!Finnw skrev:Vi kommer att sitta ute/inne, det är fritt valPelleB skrev:Som allergiker så säger ju att "en hund är en hund för mycket" men det betyder inte att jag inte gillar hundar, jag älskar ju djur men måste tyvärr avstå från samröre med en hel del typer av djur. Därav styr morgondagens grillning lite på hur vädret blir om vi kommer sitta ute eller inne, utan regn så blir det ute och då kommer jag förmodligen, men vid regn då kommer jag bli kvar här i småland.
>/PelleDet finns väggar och tak på utedelen.
Hunden kommer att vara i mina söners rum och jag hade en 'Hygientekniker' här i går

Ja kan bara hålla med.RicardH skrev:De är så fina så det är inte klokt! 6 juli. Kommer du till Gränna då? Tänkte cykla ner till rasspecialen. Om du inte är en 8-hövdad familj kan du bo hos mig om det är till någon hjälp ...