Vi är nu totalt 104 medlemmar i föreningen! Vi har aldrig i föreningens historia varit över hundra-strecket förut!
Grattis alla SDS-medlemmar

Det är bara till att hålla med.Hulteke skrev:Fantastiskt rolig!
När vi gjorde omstarten för snart 2 år sedan fanns bara ett fåtal medlemmar. Vilken fantastik tillväxt!
Stort grattis alla meddendrobatister!

Det där var det finaste jag har hört sen jag konfirmerade mig!Pelle skrev:Väldigt trevlig läsning att höra om medlemsantalet, verkligen roligt. Jag gör mitt första år som medlem i föreningen och det blir absolut en fortsättning så jag ser fram emot kommande år. Vi får absolut se till att fortsätta med dessa otroligt trevliga groddagar för dom är verkligen roliga. Att träffas på riktigt för grodsnack och umgås är för min del en väldigt stor del av föreningslivet, det är då man känner samhörigheten och man får snacka om allt möljigt inom både hobbyn och annat, att byta erfarenheter är guld värt antingen det gäller antal timmar belysningen står på i terrariumen, vilken typ avflug-gröt man använder, foderinsekter, maltwhisky eller cigarrer....det är helheten som är det roliga och värdefulla. Med hemsidan/forumet som samlingspunkt samt fortsatta aktiviteter så som vi haft i år så tror jag absolut på att vi kan öka på medlemsantalet ytterliggare nästa år men det är upp till oss i föreningen att visa att vi finns, att visa att vi är en aktiv förening där det händer mycket.
/Pelle
/Pelle
Vi ser gärna att den av oss i SDS som är på en mässa och vill representera oss (sälja medlemskap och informera) är varmt välkommen att höra av sig inför mässan i fråga. Ex.v. har vi till nästa helgs symposium tyvärr ingen representant. OM Du finns som gärna skulle vilja göra en rolig insats, så hör av dig så skall jag kontakta Alba och se om vi inte kan få ett bord.det är upp till oss i föreningen att visa att vi finns, att visa att vi är en aktiv förening där det händer mycket.

Kul!Simon skrev:Medlemsrekord![]()
Vi är nu totalt 104 medlemmar i föreningen! Vi har aldrig i föreningens historia varit över hundra-strecket förut!
Grattis alla SDS-medlemmar![]()
![]()
TackarAdmin2 skrev:Idag fick izzy sin medlemsavatar.