Köpte mina första grodor på Malmö mässan i december.
Mvh Rasmus

Det är bara att bli medlem så är man välkommen, görs enkelt via internetbank men man brukar kunna lösa medlemskap på plats.Ras skrev: 16 feb 2019, 19:51 Tjena allihopa!
Köpte mina första grodor på Malmö mässan i december.har inte hunnit bli medlem än. Men tänkte kolla om man är välkommen på groddagen ändå och kolla in föreningen mm.
Mvh Rasmus![]()
Precis som Pelle säger! Välkommen till oss Rasmus!Ras skrev: 16 feb 2019, 19:51 Tjena allihopa!
Köpte mina första grodor på Malmö mässan i december.har inte hunnit bli medlem än. Men tänkte kolla om man är välkommen på groddagen ändå och kolla in föreningen mm.
Mvh Rasmus![]()

Annonsera gärna så blir det enklare, både för dig o oss som vill handla.PelleB skrev:Jag ska också dit och har grodor med mig ifall någon undrar så ni inte bara tror det blir ett bord med grodor
Boka gärna in bordet på Terrariedjur.se också så lägger jag in dig i försäljarlistanPelleB skrev: 23 feb 2019, 14:26 Jag ska också dit och har grodor med mig ifall någon undrar så ni inte bara tror det blir ett bord med grodor