Re: Pilgiftsdrömmarna vaknar igen.
Postat: 24 dec 2009, 12:25
Framför allt ska du ta dig en ordentlig funderare på vad för slags terrarium du vill ha. Du kommer nämligen snart att upptäcka att du vill ha en andra burk, och då är det en stor fördel om det är samma stil på dom.
De flesta terrarier är inte tänkta för klättrande grodor och regnskogsklimat,
utan för ödlor/ormar och torra förhållanden.
Eftersom du finns i Stockholmsområdet så har du ju flera froggers att besöka.
Det ger dig ideer!
Beställ ingen burk förrän du sovit på saken.
/Lars Ö
De flesta terrarier är inte tänkta för klättrande grodor och regnskogsklimat,
utan för ödlor/ormar och torra förhållanden.
Eftersom du finns i Stockholmsområdet så har du ju flera froggers att besöka.
Det ger dig ideer!
Beställ ingen burk förrän du sovit på saken.
/Lars Ö