Jag är inte med och arrangerar, vet inte heller om det blir några grodor...
http://www.nhf.se/expo_norr_index.html
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Expo Norr
- FrankD
- Styrelse

- Började med grodor år: 2007
- Har gett tack: 187 gånger
- Har fått tack: 645 gånger
- Kontakt:
Re: Expo Norr
Är det de D. leucomelas du köpte av mig? Annars skulle jag ev. kunna vara där med några ungar.jsl skrev:Jag har lovat ha ett terrarium i utställningen med pilgiftsgrodor.
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
- jsl
- Kassör

- Började med grodor år: 2008
- Har gett tack: 3 gånger
- Har fått tack: 53 gånger
Precis, det är det lilla terrariet som ska vara med på utställningen med leucomelas i.drewes skrev:Är det de D. leucomelas du köpte av mig? Annars skulle jag ev. kunna vara där med några ungar.jsl skrev:Jag har lovat ha ett terrarium i utställningen med pilgiftsgrodor.
- jsl
- Kassör

Nu börjar det närma sig så alla som bor i närheten bör väl söka sig dit så att det blir en lyckad första mässa här uppe i norr så att det kan bli en tradition.
- Simon
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 1996
- Har fått tack: 1 gång
Hoppas ni får en riktigt trevlig dag!
Kan ni inte ha lite reklam för föreningen när ni ändå har ett bord med terrarium?
Kan ni inte ha lite reklam för föreningen när ni ändå har ett bord med terrarium?
Hulteke skrev:
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
- jsl
- Kassör

Bordet tillhör Norrlands herpetologiska förening och det är de som står för utställningen där grodorna ingår som en del. Det känns lite konstigt att pusha för en annan förening då. Hade vi varit ute i tid hade vi kunna ha ett eget bord för Dendrobatidsällskapet. Jag kommer i den mån jag stöter på intresserade att informera om föreningen. Blir det en bra mässa kan vi ju se till att styra upp det på ett bättre sätt till nästa år.Simon skrev:Hoppas ni får en riktigt trevlig dag!