Det var inte jag, men jag gillar idén i alla fall....hursomhelst så tycker jag till att börja med att det vore bra om alla skrev i bostadsort så har vi en början, att få det upplagt på karta är nästa steg....Carlsson skrev:Så var det då dags igen!
Som självutnämnd kontrollant av bostadsort vill jag åter be forumets medlemmar om att uppdatera respektive avatar med bostadsort.
Som det nu är så har 56 av 142 medlemmar angett bostadsort. Det är knappt 40 % vilket är för dåligt för något så enkelt.
Någon (tror det var tummen) föreslog i en annan tråd att bostadsorterna kan "prickas in" på en karta, för att få en bättre översikt på Grodis-fördelningen. Jag tycker detta är ett utmärkt förslag, men kan samtidigt se möjliga tekniska problem och naturligtvis en viss arbetsinsats (troligen från Webmastern).
Visionen vore att få till en interaktiv karta så att användarnamn/ort poppar upp då muspekaren förs över kart-pricken. Hur något sådant görs har jag ingen aning om men det är, som sagt var, en vision.
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Var bor pilgiftare?
-
tummen
- Har gett tack: 5 gånger
- Har fått tack: 4 gånger
Re: Var bor pilgiftare?
Thomas
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.