Träden är säkert inte samma arter som i Sydamerika, men nog liknar miljöerna varandra. Antagligen jämnare luftfuktighet över året i Sydamerika. Ska packa en väska full med rötter, vilket får bli min väska säger fru. Ett par bilder på rötter
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
luftrötter
- RogerL
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2008
- Har fått tack: 6 gånger
luftrötter
Är i Indien och idag har jag varit ute och letat luftrötter för kommande byggen. Torrperiod nu och ganska torrt, när det är regnperiod är det regn mest hela tiden.
Träden är säkert inte samma arter som i Sydamerika, men nog liknar miljöerna varandra. Antagligen jämnare luftfuktighet över året i Sydamerika. Ska packa en väska full med rötter, vilket får bli min väska säger fru. Ett par bilder på rötter
Roger
-
RicardH
- SDS-medlem

- Började med grodor år: 2001
- Har gett tack: 344 gånger
- Har fått tack: 321 gånger
- Kontakt:
Re: luftrötter
Snittsigt broder! Snittsigt! 
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
-
MickeB
- Började med grodor år: 1990
Re: luftrötter
Plocka som fan eftetsom jag bygger en markbiotop i det stora terrariet och behöver mycke markväxter. Har varit lite stiltje med bygget men nu är det i fugg gång igen, det tar tid och göra varje sten försig till bakgrunden. /Micke
Har även i grodväg.
2.2.0 Agalychnis Spurrelli
MVH Micke (Kennel Atrox)
2.2.0 Agalychnis Spurrelli
MVH Micke (Kennel Atrox)