Det har måtten BxHxD = 80x50x40cm. Till min stora lycka hittade jag fyra stycken invånare till det på reptilmässan i Norrköping i november. De verkar trivas bra. De sjunger dagarna i ända och de första ynglen växer så att det knakar. Hittade två nya romklumpar härom dagen. Har redan börjat fundera på vilken art jag ska skaffa mig härnäst
Är du intresserad av att bli medlem i Svenska Dendrobatidsällskapet, läs mer under Om SDS
Första terrariet
Första terrariet
Mitt första terrarie är nu äntligen i full gång 
Det har måtten BxHxD = 80x50x40cm. Till min stora lycka hittade jag fyra stycken invånare till det på reptilmässan i Norrköping i november. De verkar trivas bra. De sjunger dagarna i ända och de första ynglen växer så att det knakar. Hittade två nya romklumpar härom dagen. Har redan börjat fundera på vilken art jag ska skaffa mig härnäst
. Pilgiftsgrodor är beroendeframkallande......
-
holy_hjalmar
Re: Första terrariet
Ser bra ut! Bor du i närhetern av Norrköping, jag tycker nämligen det vore skönt att ha en grodpolare i stan!
Re: Första terrariet
Tack tack. Är dock inte helt nöjd med bakgrunden. Fogskummet syns igenom på sina ställen, vilket är lite irriterande. Hade nog lite för bråttom när jag gjorde den. Ska ta mer tid på mig nästa gång.
Jo, visst bor jag i Norrköping
Jo, visst bor jag i Norrköping