Listen kan göras i vilken längd som helst (Jag fräser ur hålet/hålen efter jag kapat till längden)
Jag har ingen aning om vad meterpriset blir, men jag ska försöka pressa det så lågt som möjligt.

tigsvetsa fast så tunnt nät. det skulle jag villja se resultat på. vet sj hur svårt det är att svetsa i tunn rostfri.Oddball skrev:Var inne på att använda Pelles nät, om jag gör listen i rostfritt (dyrt) så kan jag Tigsvetsa fast nätet men det känns lite "overkill". Ska lura lite på det, vill ju ha en snygg lösning.
Jag kommer att göra "matchande" takventilatoner med någon typ av inbyggt skjutspjäll för flödeskontroll, med frästa spår i sidorna som man kan skjuta in takglas bitarna i.( Ni som undrar över smajlisarna så är det så att jag och Herr Ordförande dryftat detta på annat vis)
Eftersom jag är svag för giljotinrutor så blir det en L-list som går in som en läpp på taket att fästa på frontrutan också. Om man vill använda lutande ruta så går det att fräsa det ena spåret lite vinklat så att man får lutning på rutan i spåret också.