Till groddagen "Uppdaterad"

OBS! Kolla även Grodor till salu om du vill köpa eller sälja grodor.
Kategoriregler
  • Annonsbörsen är enbart till för privatpersoner, företagsannonser eller företagsliknande annonser är ej tillåtna. Undantaget är företag som betalar för en egen företagskategori (se §14 av forumreglerna).
  • Annonserna ska vara relaterade till pilgift i vid mening. Att någon enstaka gång t.ex. erbjuda en liten geckoart som går att hålla ihop med pilgiftsgrodor är OK men diskusfiskar, ormar eller bilar säljer vi inte här.
  • Det måste förekomma ett konkret erbjudande i annonsen, dvs inte ren marknadsföring.
  • Det som erbjuds måste beskrivas i texten, det är inte tillåtet att endast länka blocket eller annan sida.
  • Annonstexten eller dess bilder får inte vara kopierade från andra hemsidor, detta är ett brott mot upphovsrättslagen.
  • Om man i annonsen använder foton som inte visar den vara eller groda som säljs måste detta tydligt anges i annonsen.
  • Gamla annonser plockas bort automatiskt efter 30 dagar.
  • Det går inte att svara på annonser. Använd PM om du vill ta kontakt med trådskaparen och redigera/ta bort egna annonser ifall det blir en förändring.
Användarvisningsbild
AndersB
Styrelse
Styrelse
Började med grodor år: 2008
Har gillat: 6 gånger
Blivit gillad: 6 gånger
Grodor Arter/varianter: 30
Växter till salu: 0

Till groddagen "Uppdaterad"

Inlägg av AndersB » 22 okt 2021, 11:12

Tjenare.

Till groddagen kommer jag kunna ta med mig följande:
P.Vittatus 0.0.8 (4st bokade)
P.aurotaenia.yellow 0.0.8
E.a.Santa isabel 0.0.x , finns några lek klara individer.
"Alla" grodorna är ungdjur

Kommer ha med växter som kommer från Luftplanor.online, ett 40-tal olika och främst olika bromelior.

Kommer också kunna ta med stora och små bananflugor, för dessa tar jag 40kr/st och vill man ha nära kläckning eller odlingar som ger får man säga till i tid.
Tar bara med mig lite av varje så är det något du vet att du vill ha får du gärna förboka.
sms 0707593714 eller här på pilgift

mvh
Anders Burebo

Senast uppknuffad av AndersB 22 okt 2021, 11:12.

Återgå till "Säljes"