Anders Burebo och Rulbo vill gärna ha boende fredag till lördag om det går bra
Mvh
Anders Burebo
Noterat
Dendrobatidhälsningar: Ricard Hulteke
______________________________________________________________________________ Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023) Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
Jag tänkte sikta på att ta mig ner. Är det någon som kan tänka sig att samåka ner från Stockholm? Jag kan köra egen bil eller hur gör ni BengtO och LarsH?
Isf vore det trevligt med en bädd fredag till lördag /Tjalle
Noterat! Hoppas du får napp om samåkning Tjalle!
Kanske ännu en dum fråga. Hur många utställare är det bokade till groddagen? På terrariedjur kunde jag se sju stycken, men vill minnas att jag fått berättat för mig att det brukar vara fler
______________________________________________________________________________ Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023) Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
Kanske ännu en dum fråga. Hur många utställare är det bokade till groddagen? På terrariedjur kunde jag se sju stycken, men vill minnas att jag fått berättat för mig att det brukar vara fler
Det brukar vara fler. Dessutom, detta är en grymt nischad dag så de som kommer har inte med sig kackerlackor och skäggagamer, inte så många iaf. så det brukar vara mkt växter, grodor och teknik inriktat på Grodhobbyn.