Azureus som käkar frukost. Kronärtskockan inhyser de enda bladlöss jag kunde hitta.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
fläderbuskarna har väldigt mkt löss nu om du har några sådana i närhetenemanuelkarl skrev: 09 jul 2020, 12:55 Jag har inte gjort någon sån här tråd tidigare eftersom jag inte lyckats få upp bilder här, men nu testar vi med Tapatalk. Senare ska jag försöka få upp lite bilder tagna med kamera här i denna tråden.
Azureus som käkar frukost. Kronärtskockan inhyser de enda bladlöss jag kunde hitta.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har två stycken som är väldigt glesbefolkade med blandlöss. Så glest att det inte är lönt jämfört med kronärtskockanMiia skrev: 09 jul 2020, 16:24fläderbuskarna har väldigt mkt löss nu om du har några sådana i närhetenemanuelkarl skrev: 09 jul 2020, 12:55 Jag har inte gjort någon sån här tråd tidigare eftersom jag inte lyckats få upp bilder här, men nu testar vi med Tapatalk. Senare ska jag försöka få upp lite bilder tagna med kamera här i denna tråden.
Skickat från min iPhone med Tapatalk![]()