Dendrobates leucomelas Guyana Banded

OBS! Kolla även Grodor till salu om du vill köpa eller sälja grodor.
Kategoriregler
  • Annonsbörsen är enbart till för privatpersoner, företagsannonser eller företagsliknande annonser är ej tillåtna. Undantaget är företag som betalar för en egen företagskategori (se §14 av forumreglerna).
  • Annonserna ska vara relaterade till pilgift i vid mening. Att någon enstaka gång t.ex. erbjuda en liten geckoart som går att hålla ihop med pilgiftsgrodor är OK men diskusfiskar, ormar eller bilar säljer vi inte här.
  • Det måste förekomma ett konkret erbjudande i annonsen, dvs inte ren marknadsföring.
  • Det som erbjuds måste beskrivas i texten, det är inte tillåtet att endast länka blocket eller annan sida.
  • Annonstexten eller dess bilder får inte vara kopierade från andra hemsidor, detta är ett brott mot upphovsrättslagen.
  • Om man i annonsen använder foton som inte visar den vara eller groda som säljs måste detta tydligt anges i annonsen.
  • Gamla annonser plockas bort automatiskt efter 30 dagar.
  • Det går inte att svara på annonser. Använd PM om du vill ta kontakt med trådskaparen och redigera/ta bort egna annonser ifall det blir en förändring.
Användarvisningsbild
emanuelkarl
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 194
Blev medlem: 09 jun 2019, 21:31
Började med grodor år: 2019
Ort: Bollebygd
Har gillat: 36 gånger
Blivit gillad: 64 gånger
Grodor Arter/varianter: 7
Växter till salu: 0

Dendrobates leucomelas Guyana Banded

Inlägg av emanuelkarl » 07 apr 2024, 17:31

Hej!

Det blev ett par grodor över från groddagen.

0.0.2 Dendrobates leucomelas Guyana Banded 450kr/st. Uppstigna i juli 2023.

Vid köp av grodor kan du även få med lite gratis sticklingar från mina övervuxna burkar. Självklart medföljer även uppfödarbevis för varje groda.

De hämtas i Bollebygd (mellan Göteborg och Borås).

Jag är väldigt mån om att djuren kommer till ett bra hem och att du har gjort din research. Är du ny till pilgift ser jag gärna att du redan har ditt terrarium igång vid köp. Med det sagt har jag ingenting emot att svara på massa frågor, lösa startkit med växter för en billig peng eller hålla kvar förbokade grodor några veckor i väntan på att ditt terrarium sätts igång.

Kontakt via PM här på sidan först, sen kan jag dela ut mitt nummer där.

Hoppas vi hörs i PM
/Emanuel
Kolla gärna in min youtubekanal Tropical Tutorials med diverse grod- och växtrelaterade guider:
https://www.youtube.com/@Tropical_Tutorials

Utöver grodorna har jag även en ögonfransgecko och några fågelspindlar.

Återgå till "Säljes"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster